سياسة الخصوصية

إحجز موعدك الان

    مواقع التواصل

    تابعنا على منصات السوشيل ميديا المختلفة الأن

    مركز الدكتور خالد عبد الملك الطبي ملتزم بحماية خصوصيتك والتعامل مع معلوماتك الشخصية بعناية. تحدد هذه السياسة نهجنا في إدارة معلوماتك عندما تتفاعل مع موقعنا الإلكتروني أو خدماتنا.
    ندرك أهمية خصوصيتك ونلتزم بحماية المعلومات الشخصية التي نجمعها. تهدف هذه السياسة إلى إعلامك بنوع البيانات التي نجمعها، أو نستخدمها، أو نكشف عنها، وحقوقك المتعلقة ببياناتك الشخصية.

    الموافقة:

    عند استخدام موقعنا الإلكتروني أو المشاركة في أنشطتنا عبر الإنترنت أو الاستفادة من خدماتنا، أو تقديم معلوماتك الشخصية لنا، فإنك توافق على التعامل مع بياناتك الشخصية كما هو موضح في هذه السياسة.

    جمع المعلومات:

    نجمع المعلومات أساسًا لتحسين تجربتك مع خدماتنا. قد يُطلب منك تقديم تفاصيل شخصية مثل الاسم، البريد الإلكتروني، والتي يمكنك اختيار تقديمها حسب تقديرك.

    استخدام المعلومات الشخصية:

    سيتم استخدام معلوماتك الشخصية للغرض الذي تم جمعها من أجله أو لأغراض ذات صلة بموافقتك. قد نستخدم هذه المعلومات أحيانًا لإبلاغك بتغييرات هامة في خدماتنا أو العروض التي قد تهمك.

    الإفصاح:

    قد يتم الكشف عن معلوماتك الشخصية لأطراف ثالثة إذا لزم الأمر لتقديم خدماتنا أو كما يتطلبه القانون. نضمن أن أي إفصاح يتماشى مع الغرض الذي تم جمع معلوماتك من أجله ونحمي بياناتك ضد الوصول أو الكشف غير المصرح به.

    حماية معلوماتك:

    لا يقوم مركز الدكتور خالد عبد الملك الطبي ببيع أو ترخيص معلوماتك الشخصية. نحافظ على تدابير أمان صارمة لحماية بياناتك ونمتثل للقوانين واللوائح الخاصة بالخصوصية ذات الصلة.

    الأمان عبر الإنترنت:

    بينما نتخذ خطوات كبيرة لتأمين بياناتك، نحذر من أن نقل المعلومات الشخصية عبر الإنترنت له مخاطره الأصلية. نحن لسنا مسؤولين عن أي خسارة أو ضرر بسبب الوصول غير المصرح به إلى معلوماتك بسبب العوامل الخارجية.

    الوصول إلى بياناتك وتصحيحها:

    لديك الحق في الوصول إلى معلوماتك الشخصية التي نحتفظ بها وتصحيحها. نسعى جاهدين للحفاظ على دقة معلوماتك وتحديثها. يرجى الاتصال بنا إذا كنت ترغب في عرض أو تعديل بياناتك.

    نلتزم بخصوصيتك ونرحب بأي استفسارات أو مخاوف بخصوص سياسة الخصوصية لدينا أو التعامل مع معلوماتك الشخصية.

     

    Privacy Policy

    The Dr. Khaled Abdelmalek Medical Center is dedicated to protecting your privacy and handling your personal information with care. This Privacy Policy outlines our approach to managing your information when you interact with our website or services.

     

    We recognize the importance of your privacy and are committed to safeguarding personal information collected by us. This policy aims to inform you about the type of data we collect, its use, disclosure, and your rights concerning your personal data.

     

    Consent:

    By using our website, participating in our online activities, purchasing our services, or providing us with your personal information, you consent to the processing of your personal data as outlined in this policy.

     

    Collection of Information:

    We collect information primarily to enhance your experience with our services. You may be asked to provide personal details such as name, email address, and preferences, which you can choose to provide at your discretion.

     

    Use of Personal Information:

    Your personal information will be used solely for the purpose it was collected or for related purposes with your consent. Occasionally, we may use this information to inform you of significant changes to our services or offers that may interest you.

     

    Disclosure:

    Your personal information may be disclosed to third parties if necessary for the provision of our services or as required by law. We ensure that any disclosure aligns with the purpose for which your information was collected and protect your data against unauthorized access or disclosure.

     

    Protection of Your Information:

    Dr. Khaled Abdelmalek Medical Center does not sell or license your personal information. We maintain stringent security measures to protect your data and comply with relevant privacy laws and regulations.

     

    Online Security:

    While we take considerable steps to secure your data, we caution that transmitting personal information over the internet has inherent risks. We are not liable for any loss or damage due to unauthorized access to your information due to external factors.

     

    Access and Correction:

    You have the right to access and correct your personal information held by us. We strive to keep your information accurate and up to date. Please contact us if you wish to view or amend your data.

     

    Our commitment to your privacy is paramount, and we welcome any queries or concerns regarding our Privacy Policy or the handling of your personal information.